Acasa
Introducere
Statut
Proiect FIR
Actiuni
Curriculum
Corala Mundi
Festivitati
Venituri
Aprecieri
Recunostinta
Contact
Forum
CãutareCãutare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

      Fundatia nu isi asuma raspunderea pentru continutul articolelor publicate.
      Pentru acestea sunt responsabili doar autorii, in concordanta cu legea presei.
      Publicarea scrisorilor de la cititori sau a mesajelor din Forumul de discutii se face in virtutea libertatii de opinie si expresie a acesteia.
      Punctul de vedere si ideatica scrisorilor si mesajelor afisate nu coincid in mod necesar cu cele ale redactiei.


      Forumul este creat pentru a ne informa reciproc despre spiritualitate, actiuni civice, sociale, sanatate, cultura, stiinta, etc.
      Va asteptam la fiecare subiect cu intrebari, clarificari, sugestii, informatii de specialitate.
      Pentru a adauga mesajul dumneavoastra folositi parola de inregistrare.

Fundatia “Tezaurul Sacru al Religiilor”

Dumnezeiestile vedenii al Maicii Elena

 
Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect    Pagina de start a forumului sacredtreasure.org -> 11. Profetii & Minuni
Subiectul anterior :: Subiectul urmãtor  
Autor Mesaj
Marcela Ghiulbenghian
Site Manager


Data înscrierii: 11/12/2007
Mesaje: 282
Locaþie: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 08, 2011 4:37 pm    Titlul subiectului: Dumnezeiestile vedenii al Maicii Elena Rãspunde cu citat (quote)

Dumnezeiestile vedenii aratate maicii Elena in timpul Sfintei Liturghii si a tuturor slujbelor savarsite de cucernicii preoti in Sfanta Biserica

Ei au primit har de la Bunul Dumnezeu de a deschide Imparatia Cerurilor si de a lega si dezlega neputintele noastre si pacatele pamantesti. Maicutei I s-a spus:
“In Sfanta Biserica coboara ingeri si sfinte puteri ceresti, invrednicite sa transforme prin lucrari tainice painea si vinul in Sfantul trup al Domnului Iisus Hristos.”
Vorbirea maicutei: La inceputul utreniei intra in Sfantul Altar doi sfinti ingeri, dand ajutor la preot sa imbrace sfintele vesminte. Biserica apare marita, disparand zidurile, capatand o forma spirituala. Vad cu ochii spirituali (sufletesti) cand parintele citeste prima Evanghelie a utreniei. Biserica se lumineaza, ca si cum ar rasari un soare. Iar cand preotul iese cu Sfanta Evanghelie sa o puna in mijlocul Sfintei Biserici, vad deasupra mainilor lui doua manute mici, tinand de Sfanta Evanghelie. Preotul face trei inchinaciuni, moment in care apare ingerul pazitor al preotului, care ii aminteste de inscrierea biletului de calatorie vesnica atunci cand saruta Sfanta Evanghelie. Cnad preotul intra in Sfantul Altar, ingerii fac inscrierea vesnica. Acelasi lucru il fac ingerii si pentru mirenii care saruta Sfanta Evanghelie.
Cand dam liturghie (pomelnic, prescura si lumanare aprinsa si le primeste preotul in Altar), un sfant inger face inscrierea biletului respectiv la Sfanta Proscomedie, scotand numele celor pomeniti. Astfel se formeaza o steluta urmata de panglica, ce aluneca spre cer, si asa Sfanta Biserica de pe Pamant ia legatura cu Cerul. Prescura, dupa ce este pomenit cel caruia i se daruieste, este inconjurata de un nor (o aura) care aluneca spre cer. Este momentul cand Biserica de pe Pamant ia legatura cu Cerul. De asemenea, banii care se daruiesc prin mijlocirea sfantului inger urca spre cer tot intr-un nor si se pun in vistieria templului lui Dumnezeu, cum au fost primiti cei doi banuti ai vaduvei, fiind socotiti bani de la Sfanta Liturghie. Acestea toate se petrec in timpul ecteniilor ce se rostesc pana incepe Sfanta Liturghie.
Cand preotul iese in mijlocul Bisericii (in timpul Sfintei Liturghii) cu Evanghelia, vad Sfanta Evanghelie, mare si luminoasa, tinuta de doua maini mari, mainile Domnului Iisus Hristos (care nu mai sunt mici ca la inceput), din care se revarsa raze de lumina.
Cand preotul intra in Altar cu Sfanta Evanghelie si rosteste cuvintele: “Slava celui ce ne-a aratat lumina”, dupa care invoca Duhul Sfant cu mainile ridicate in sus, o mare lumina se revarsa din ceruri.
Apoi pe masa Sfantului Altar se coboara trei scari formate dintr-un material alb si luminos, ca un nor.
Dupa coborarea scarilor, preotul rosteste ecteniile.
In vederea inceperii Sfintei Liturghii, coboara de sus darul preotului, care are forma unor cununi din care tasnesc raze de lumina. Acest dar este tinut de doi sau trei ingeri, dupa cum este vrednicia preotului, si se asaza deasupra capului, cu un cot mai sus de crestet. Daca preotul este mai putin vrednic, darul este tinut de catre doi sfinti ingeri intr-o parte a capului, si mai sus (mai ales la cei dornici de avutie si la cei invrajbiti, dar si la cei care au ganduri impartite).
Dupa inceperea Sfintei Liturghii, preotul nu mai are voie sa paraseasca altarul, chiar de i-ar arde casa, decat la cerintele Sfintei Liturghii.
La preotii nevrednici, care fumeaza si sunt barbieriti, cai doi ingeri care tin de dar sunt foarte tristi, caci in barba le sta puterea.
La preotii vrednici, darul sta mai aproape de crestet si este tinut de patru ingeri. In timpul miscarilor facute de preot in Altar, darul se mentine deasupra capului, cu deosebire la Sfantul Arhiereu, la care darul este tinut de o ceata mare de sfinti ingeri.
Cand preotul iese cu Sfanta Evanghelie, cu Sfintele Daruri si la tamaiat, darul este tinut deasupra usilor imparatesti de catre Sfintii Ingeri. Darul preotesc a fost dat prin Sfantul Altar, si in Altar ramane pana cand se va ridica harul. Cand preotul intra cu Sfintele Daruri in Altar, iar se asaza darul deasupra capului sfantului preot, si acest dar ii da puterea sa nu osteneasca, ii da tinere de minte si tot ceea ce trebuie pentru savarsirea Sfintei Liturghii.
Si mai vad vistieria inimii fiecaruia, si casuta sufletului fiecaruia, de la Arhiereu, preot, calugar, pana la ultimul mirean. Visteria inimii o vad ca valurile unei ape, cand luminata, cand intunecata, dupa cum ii este gandul si afland de la Sfantul Inger la ce se gandeste, adica la bine sau la rau. Casuta sufletului o vad desupra inimii cum sunt chivoturile de pe masa Sfantului Altar, biruinta in mijlocul Bisericii, vad sufletul ca o pasarica, si casuta este cu patru luminite aprinse in patru parti in forma de cruce, ca patru lumanari aprinse. La unii vad patru lumanari aprinse, la altii vad trei, sau doua, sau una, iar la altii intuneric, si lumanarile aici se vor aprinde, aici se vor stinge, dupa cum se framanta inima.
Dupa aceea vad cum pe scara din dreapra coboara cele sapte taine, barbati ca diaconi, cu stihar, care sunt de aceeasi varsta si neinchipuit de frumosi, toti fac cate trei inchinaciuni in fata mesei din Sfantul Altar, la dreapta, la spate si la stanga, in total 12 metanii, si se asaza in spatele Sfintei Cruci din Altar. Acesti sapte barbati sunt cele sapte Sfinte Taine ale Bisericii.
Apoi prin partea stanga coboara 12 cete de cate 12 ingeri, fiecare cu cate doua aripi, imbracati in roz, toti fac metanii in cele patru parti ale mesei Sfantului Altar, si apoi fiecare trece la misiunea sa. O parte da cadelnita la preot, o parte ii scrie pe toti cei care vin la Biserica, o parte trece cu cantaretii la strana, dar stau mai sus pe strana.
Cand se rostesc ecteniile ce se fac inainte de iesirea cu Sfanta Evanghelie, vad ca pe scara din mijloc se coaboara Duhul Sfant in forma de porumbel cu niste ochi ca de om ce varsa raze de lumina orbitoare. La preotii cu barba si vrednici se asaza pe umarul drept, iar la cei nevrednici sta mai sus, mai sus tot in partea dreapta, foarte intristat. Cand se incepe citirea Sfintei Evanghelii, Sfanta Biserica se lumineaza foarte mult.
Vad ca pe scara din mijloc se coboara Domnul Iisus Hristos ca un copil mic pana in dreptul Sfintei Cruci de pe masa Sfantului Altar, si o ia catre Sfanta Proscomedie si nu-L mai vad pana se iese cu Sfintele Daruri.
La iesirea cu Sfanta Evanghelie cele patru cete de Sfinti Ingeri vin in jurul preotului, si pe Evanghelie vad mainile Domnului Iisus Hristos varsand raze deasupra preotului. Cele sapte Sfinte Taine satu in genunchi precum si lumea, pana ce preotul intra in Sfantul Altar si rosteste: “Veniti sa ne inchinam si sa cadem la Hristos”. Apoi ingerii se apropie de preot si canta raspunsurile la Sfanta Liturghie impreuna cu strana. Dupa citirea ecteniilor, preotul da binecuvantarea facand trei metanii calugaresti. Stand in spatele Sfintei Cruci din Altar, cele sapte Sfinte Taine fac trei metanii cu semnul Sfintei Cruci pana la pamant, cum fac calugarii, fara sa indoaie genunchii. Dupa aceste trei inchinaciuni se lumineaza tare la fata si se asaza in genunchi. Si nevrednica de mine, dupa Sfintele Puteri, stau ghemuita si nu ma mai scol pana se citeste Sfanta Evanghelie. Cand incepe cantaretul sa citeasca “Apostolul”, vad ca pe strana din dreapta se coboara cei 12 apostoli imbracati ca pe vremuri. Si Sfintiile lor fac tot trei metanii ca si Sfintele Taine, dar calugaresti, tot in patru parti ale Sfantului Altar, stand tot in genunchi cand se citeste Evanghelia.
Cand preotul zice “Cati sunteti chemati”, vad cum Sfintii Ingeri dau afara pe cei necredinciosi din Biserica. Toti ce sunt necredinciosi sunt framantati de grijile pamantesti, legati de placerile lumesti, fumatori, jucatori sau cu cravata la gat (cravata simbolizeaza streangul lui Iuda). Altii poarta barba si nu le este ingaduit, femei cu capul descoperit. Uneori nu ii da afara dar ii inconjoara ingerul cu un nor negru si nu mai vad in Biserica decat o mana de oameni. Apar dupa ce preotul termina aceasta Ectenie.
Cand se canta: “Ca pe un imparat tuturor sa Il primim”, Sfanta Biserica se lumineaza foarte tare ca un soare puternic. Pe scara din mijloc a Altarului se coboara Sfintii Serafimi in 12 cete cu cate 6 aripi, 12 in fiecare ceata, si formeaza deasupra Altarului o strana cereasca, si canta aceasta cantare toti in genunchi. Dupa aceasta cantare necredinciosii din biserica sunt acoperiti cu un nor negru si nu mai vad decat o mana de oameni.
Cand se canta: “Toata grija cea lumeasca sa o lepadam” coboara in centrul bisericii prin scara coborata din Altar in centrul Sfintei Biserici 12 cete de ingeri Heruvimi, sase cu cate sase aripi, si sase cu cate patru aripi.
Cand preotul cere iertare si face plecaciuni in fata Portilor Imparatesti, fac plecaciuni cu preotul si sfintii Serafimi, si trec cu preotul Sfanta Procomedie.
Vad pe Domnul Iisus ca pe un prunc nascut in Sfantul Potir si cu Sfintele sale brate intinse in forma de cruce. Cand preotul ia Sfantul Potir, Ingerii Serafimi pun toti mainile pe el peste manile preotului. Nu se vede decat fata preotului. Din Sfantul Potir, Domnul Iisus revarsa o imensa stralucire. Cand se iese cu Sfantul Potir in mijlocul Bisericii, Domnul Iisus sta cu bratele intinse si priveste la lumea din Biserica cum sta in genunchi. Cand se citeste pomelnicul cu enoriasii cei vii si apoi cu cei morti, daca lumea sta nepasatoare, vorbeste, sta pe scaune, Domnul Iisus se intristeaza si in unele Biserici il vad cum se intoarce cu spatele la oameni si fata la Altar. Cand preotul termina pomelnicele se intoarce in Potir cu fata la oameni, dar foarte trist.
Am vazut ca in unele biserici preotul atinge cu Sfantul Potir capetele oamenilor, vad ca din Sfantul Potir dispare Domnul Iisus si mare intristare si suparare fac acei preoti Domnului Iisus. Mare greseala fac acei preoti si aspru vor fi judecati. Sunt sfinte vase si nu pot fi atinse de muritorii pamantului plini de toate pacatele. Cand preotul intra in Sfantul Altar cu sfintele vase, sfintii ingeri inconjoara pe Domnul Iisus si fac plecaciuni pana la pamant in jurul Sfintei Mese.
Dupa aceste plecaciuni nu-l mai vad pe Domnul Iisus in Sfantul Potir, pana se zice: “Luati mancati”, cand apare iar, atunci cele douasprezece cete de sfinti ingeri fac rugaciuni pana la pamant cu semnul Sfintei Cruci.
Vad ca in timpul Ecteniilor pana la “Crez”, Sfintii Apostoli isi iau drumul lor pe scara pe care au venit.
Cand preotul zice: “Usile, usile” si strana zice “Crezul” vad ca sfintii ingeri cu doua aripi stau in genunchi, Serafimii fac plecaciuni si fac semnul Crucii cu cap si corp ca preotii. Acum cele sapte sfinte taine dispar si apar la Impartasanie, apoi pleaca pe scara pe care au venit, fie multumiti fie nemultumiti, dupa vrednicia preotului. Daca preotul este vrednic pleaca multumiti si veseli. Dar vai de preotul barbierit, cel fumator, cel ce da la rele, merge la petreceri, nu tine sfintele posturi de peste an. Atunci cele sapte taine pleaca triste, sau daca este vrednic pleaca multumite si vesele.
Atunci cand preotul zice: “Sus sa avem inimile” si corul raspunde “Avem catre Domnul”, atunci cele 12 cete de serafimi se formeaza in cete, cum au venit, si isi iau drumul spre cer, pe scara din mijloc pe care au venit. Sfintii ingeri cu cele doua aripi se scoala in genunchi, merg prin biserica pe deasupra lumii si scriu la fiecare persoana cate un biletel cu purtarea lui in biserica. Vai de femeile rujate si vopsite pe cap, ca atunci dispare chipul de pe icoana si apare apoi. Vai de barbatii care nu au capul descoperit, ca de acestia nu se pot apropia sfintii ingeri, nescriindu-le biletul ca si cand nu ar fi fost la biserica. De mirenii care au barba ingerul nu se poate apropia pentru ca barba este pentru preot, calugari si pustnici. Imi spune ingerul ca pe bilet le scrie purtarea necuviincioasa. Cand preotul zice: “Cantarea de biruinta cand strigand, glas inaltand si graind” si “Luati, mancati, acesta este trupul meu”, atunci ca un mare cutremur se face in biserica si din zbor vad pe Domnul Iisus cu capul mic in Sfantul Potir, care face patru plecaciuni in cele patru parti in forma de cruce, frangandu-se de la mijloc, umplandu-se Sfantul Potir cu sange, apoi se ridica intr-o mare stralucire pe scara din mijloc cu Sfintele Puteri Ceresti. La capatul scarii il primeste Maica Sfanta, il ia in brate pana la terminarea cantatului si toti stau in genunchi. Cand strana canta: “Pe tine te laudam”, coboara din cer ca niste nori luminosi care umplu toata biserica, si foarte multi ingeri, cum nu se poate numara. La cuvantul preotului: “Mai ales pentru sfanta si preabinecuvantata stapana noastra de Dumnezeu nascatoarea”, vad ca se coboara Maicuta Domnului, pe scara din mijloc, inconjurata de o mare ceata de ingeri. Cat se canta AXIONUL, ingerii si Maica Domnului fac plecaciune. Dupa terminarea AXIONULUI, eu cad intr-un somn de trebuie sa ma sprijin de cineva si sa stau asezata pe un scaun, si din brau in sus amortesc, mi s-a spus ca este somnul vedeniilor. Cand sunt in acest somn mi se arata Sfantul dar, repede ca un film, iar Maica Domnului si ingerii pregatesc coronita pentru cei ce sunt in Biserica.
Cand corul canta “Tatal nostru”, Maica Domnului si ingerii plutesc peste capetele oamenilor din Biserica. Cand se rosteste “Capetele voastre Domnului sa le plecati”, celor ce stau in genunchi si sunt cu fiinta si sufletul la Sfanta Liturghie li se pune coronita, celorlalti nu.
Cand preotul incepe predica eu vad de ce duh este stapanit, cum se framanta de diferite ganduri ce il muncesc, ii vad si casuta sufletului daca este luminata sau intunecata. Vad de asemenea si ingerul pazitor al fiecarui crestin, cu biletul de calatorie al vietii vesnice, care a fost completat cu tot ce a facut de cand a venit la Sfanta Biserica. Miruirea este stampila ce se pune pe biletul fiecaruia, daca prinde si scoaterea Sfintelor Evanghelii.
La sfintele praznice imparatesti, Sf. Vasile, Sf. Ioan, Sf. Gheorghe, Sf. Apostol Petru si Pavel etc. iau parte si sfintii respectivi la Sfanta Liturghie. De Craciun sfantul Altar se face ca o pestera, ca staulul din Betleem, iar Domnul Iisus cu chip de prunc este asezat in fan in ieslea vitelor, invelit in niste scutece. Vad ingerii in vazduh cantand.
I s-a spus maicutei ca nu e bine sa se impartaseasca in ziua de Craciun, caci Domnul vine, nu se jertfeste. La Sfanta Boboteaza, in sfanta biserica se vede raul Iordanului, dar cu totul schimbat, cu trepte de marmura. Prin vazduh ingeri fara numar canta slava lui Dumnezeu. Cerul pare deschis, Duhul Sfant se coboara si ingerii, inmuindu-si aripile in apa, stropind cu apa mai intai pe preot si apoi pe toti crestinii.
De Buna Vestire vad un Sfant Altar nespus de frumos si Maica Domnului stand in genunchi, de o frumusete minunata, si pe Sfantul Arhanghel Gavriil rostind cuvintele de la Sfanta Evanghelie de la Luca.
De Florii vad popor mult adunat in Templul de la Ierusalim si Domnul nostru Iisus Hristos pe manzul asinic, si lumea punand crengi verzi in calea Lui. Incepand cu saptamana mare vad momentele ce s-au petrecut atunci.
Sfanta Impartasanie din Joia Mare este valabila un an de zile, este bine sa se dea de pomana in aceasta zi mare, pentru ca este primita.
In Vinerea Mare sa se dea 24 de lumanari pentru cele 24 de vami din vazduh, de asemenea 24 de lumanari pentru sinucisi. Pentru cei nespovediti si neimpartasiti, sa se plateasca in numele a 9 oameni liturghie a cate trei prescuri, si le-a castigat spovedania si impartasania, castigandu-le luminarea prin marele dar al bunului Dumnezeu.
Fiecare om sa aiba cel putin 24 de spovedanii casa treaca cele 24 de vami.
Dupa ce Domnul Iisus Hristos a distrus iadul cu puterea Sfintei Cruci, astazi se tine frumoasa datina crestina ca la Sfintele Pasti sa iasa preotul de trei ori cu crucea in usa bisericii. Bine fac acesti preoti.
Maicii i s-a spus ca la 5 555 de ani Domnul Iisus Hristos a distrus iadul si a scos sufletele din robia satanica, inclusiv pe Adam si pe Eva.
Maicii i s-a spus ca a doua inselare a fost si mai grea, nu ca cea din rai. Atunci ne-a blestemat Dumnezeu. Iata a doua inselare: Dupa ce bunul Dumnezeu a scos pe Adam si Eva din rai, satan li s-a aratat cu o caramida in mana, a isalit numele lui Adam pe caramida si a zis: “Acum am duc sa pun piatra fundamentala a imparatiei mele, si nimeni sa nu o poata strica, decat cu pret de sange”. Si satan s-a facut nevazut.
Dumnezeu s-a aratat si i-a zis lui Adam: “Te-a inselat Eva pentru a doua oara. Blestemat este pamantul din pricina ta, spini si palamida sa creasca pe ogoarele vostre, Eva in dureri sa fac copii, iar tu Adame cu sudoarea fruntii sa-i cresti. Necazul sa se tina de tine pana vei intra in pamantul din care esti facut.
Fericiti cei ce mor in ziua de Pasti pana in Duminica Tomii, ca in aceasta perioada vamile sunt desfiintate, iadul inchis, iar raiul deschis pentru toti, inclusiv pentru cei pacatosi, ca o gratiere din partea lui Dumnezeu cu ocazia Invierii. Din momentul in care preotul spune: “Veniti de luati lumina”, deodata Sfanta Biserica ia legatura cu Cerul, si toate Sfintele Puteri Ceresti iau parte la Sfanta Liturghie. Ceea ce s-a petrecut acum 2000 de ani se petrece acum in Sfanta Biserica ortodoxa, din acest moment nimeni nu mai sta in genunchi pana la venirea Tomii, daca le este greu.
La cununii de asemenea se vad lucruri tainice: cand preotul pune pe capul tinerilor coroanele, un sfant inger ii incinge pe tineri cu un brat, facand din ei un singur trup. Dar dupa ce ies din Biserica si incep petrecerea nuntii cu jocuri si betii, satana se amesteca printre ei taind legaturile facute de inger si cei luminati incep sa se intunece treptat.
La botez vede cum se coboara Duhul Sfant la Sfanta Slujba, ii sfinteste apa parintelui si ii daruieste pruncului un inger pazitor.
La inmormantare depinde de starea omului, daca a trait in toate cele rele se vede satana care ii ia sufletul si ingerul pazitor plange in urma lui. Cand se face pomana de 6 saptamani ingerul ii spune maicutei ce trebuie facut sa-l scape din mana lui satan. Vede cum sufletul se prezinta la toate parastasele, ascultand glasul preotului. Satana este obligat sa-l duca la parastas, dar nu-l lasa sa-si ia darul cand se face leganarea la vesnica pomenire si Aliluia. Atunci sfantul inger ii spune maicii ce ii trebuie, si prin marele dar al parintelui il poate scoate din mainile satanei. Dra trebuie sa stie ce trebuie sa faca.
La spovedanie: daca cei ce spovedesc sunt vrednici si mireanul este vrednic, se vede deasupra potirului Domnul Iisus Hristos, iar in dreapta sfantul inger pazitor. La cel nevrednic i se intuneca fata si dispare Domnul Iisus, iar ingerul se ridica in sus. Celor vrednici sfantul inger le pune pe cap si in lingurita o flacara ca doua lumini unite, se lumineaza mana parintelui si fata celui ce se impartaseste; la cei nevrednici cand apare flacara o ia sfantul inger in palma si o arunca in sus, luand vinul si painea ca pe o osanda.
Vedeniile maicutei: prima vedenie a avut-o maica Elena in biserica din Bucuresti de pe Calea 13 septembrie, unde slujea parintele Spiridon Andreescu, in ziua de 14 septembrie 1941.
Nespunand ce a vazut in sfnata biserica, a ramas muta timp de cateva zile. Ea a fost rapita timp de 30 de minute.
A treia oara a fost intepenita timp de 5 zile fara a mai avea nevoie de nimic.
A patra oara a fost 9 zile oarba, 15 zile nu a mai mancat nimic, fiind zi si noapte in vedenii.
A cincea oara a fost rapita – in anul 1951 – timp de trei ore, cu trup cu tot, dintr-o biserica de pe Valea Jiului, si dusa de catre Sfantul Arhanghel Gavril in gradina Raiului.
Toate aceste incercari au incetat dupa ce a inceput sa spuna tot ce a vazut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteazã site-ul autorului
Afiºeazã mesajele pentru a le previzualiza:   
Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect    Pagina de start a forumului sacredtreasure.org -> 11. Profetii & Minuni Data este GMT + 3 Ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteþi crea un subiect nou în acest forum
Nu puteþi rãspunde în subiectele acestui forum
Nu puteþi modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteþi ºterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteþi vota în chestionarele din acest forum