Acasa
Introducere
Statut
Proiect FIR
Actiuni
Curriculum
Corala Mundi
Festivitati
Venituri
Aprecieri
Recunostinta
Contact
Forum
CãutareCãutare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

      Fundatia nu isi asuma raspunderea pentru continutul articolelor publicate.
      Pentru acestea sunt responsabili doar autorii, in concordanta cu legea presei.
      Publicarea scrisorilor de la cititori sau a mesajelor din Forumul de discutii se face in virtutea libertatii de opinie si expresie a acesteia.
      Punctul de vedere si ideatica scrisorilor si mesajelor afisate nu coincid in mod necesar cu cele ale redactiei.


      Forumul este creat pentru a ne informa reciproc despre spiritualitate, actiuni civice, sociale, sanatate, cultura, stiinta, etc.
      Va asteptam la fiecare subiect cu intrebari, clarificari, sugestii, informatii de specialitate.
      Pentru a adauga mesajul dumneavoastra folositi parola de inregistrare.

Fundatia “Tezaurul Sacru al Religiilor”

Jakob Lorber - Capelan german

 
Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect    Pagina de start a forumului sacredtreasure.org -> 11. Profetii & Minuni
Subiectul anterior :: Subiectul urmãtor  
Autor Mesaj
Marcela Ghiulbenghian
Site Manager


Data înscrierii: 11/12/2007
Mesaje: 282
Locaþie: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 09, 2011 12:01 pm    Titlul subiectului: Jakob Lorber - Capelan german Rãspunde cu citat (quote)

n cel de-al patruzecilea an al vietii sale i s-a oferit postul de capelmaistru la Triest. Lorber tocmai si facea pregatirile de plecare, cnd dintr-o data si pe neasteptate s-a petrecut un eveniment miraculos care a dat o ntorsatura decisiva vietii si creatiei sale de atunci nainte. n zorii zilei de 15 martie 1840, Lorber a primit misiunea sa divina printr-o chemare de-a dreptul profetica. Precum profetului din Patmos, si lui o voce divina i-a poruncit: Ia-ti acum condeiul si scrie!
Si astfel el a asernut primele cuvinte inspirate de DUMNEZEU pe care i le dicta vocea: Asa vorbeste acum Domnul DUMNEZEU pentru fiecare; si aceasta este perfect adevarat, exact si clar; cine vrea cu ardoare sa vorbeasca cu Mine, acela sa vina cu multa dragoste catre Mine si cnd va fi pregatit Eu i voi sadi raspunsul Meu chiar n inima sa. Dar trebuie sa se stie dinainte ca numai cei curati si cu inima plina de smerenie, vor auzi vocea Mea. Si sa nu uitati niciodata ca cine Ma pune mai presus de lumea aceasta si Ma iubeste cu o iubire mare si nesfarsita, precum iubeste o gingasa mireasa pe mirele ei, cu acela Eu voi merge brat la brat si i voi vorbi cnd Ma va ntreba. El Ma va putea privi or icnd precum un frate pe celalalt frate si Ma va privi atunci precum Eu l-am privit din veci, nainte chiar ca el sa fi existat."
Din momentul primirii misiunii sale divine, Iacob Lorber si-a subordonat ntreaga sa personalitate ndeplinirii acesteia si de atunci nainte el a trait mai mereu retras si n smerenie, acceptnd sa fie doar "scribul umil al lui DUMNEZEU".
Biograful sau, Karl Gottfried Ritter von Leitner, ne relateaza: ncepea sa scrie fiind astfel inspirat, aproape zilnic, dimineata, nainte de micul dejun. Cel mai adesea el statea atunci la o masuta, iarna, fiind lipit de soba, cu totul retras n sine, miscnd penita nentrerupt si uniform, fara a face vreo pauza de gandire si fara a corecta ceva din cele scrise, ca unul caruia i se dicteaza n taina ceva de catre altcineva. n repetate rnduri el a afirmat ca n timp ce auzea vocea care i se adresa, i aparea de asemenea si imaginea celor auzite.
Lorber nsusi scria n anul 1858 unui prieten: Referitor la vocea cea tainica interioara si la modul n care eu o percep, nu pot spune mai mult dect ca eu primesc astfel launtric cuvntul cel sfnt al Domnului pe care l percep atunci permanent, n zona inimii, ca pe un gnd extrem de clar, luminos si pur, care este exprimat n cuvinte. Niciunul dintre cei care stau n acele clipe langa mine nu pot totusi auzi vreo voce. Dar sa stii ca pentru mine, aceasta voce binecuvntata suna mai luminos si mai clar dect orice alt sunet material. (Scrisorile lui Iacob Lorber, Bietigheim 1931). Din redactarea fidela a celor auzite (de a caror culegere si publicare s-au ngrjit n special Otto Zluhan si Anselm Huttenbrenner) a rezultat, cu timpul, o opera deosebit de valoroasa, n 25 de volume. n ordine cronologica, putem aminti aici:
• Casa Domnului (3 vol.),
• Saturn, Soarele natural, Soarele spiritual (2 vol.),
• Copilaria lui Iisus,
• Corespondenta lui Iisus cu Abgarus,
• Scrisoarea din Laudiceea a apostolului Pavel,
• Pamntul si luna,
• Episcopul Martin (Un ghid prin lumea cealalta),
• Robert Blum (Un ghid prin lumea cealalta, 2 vol.),
• Cele 3 zile la Templu (Iisus la 12 ani, la Templu),
• Daruri ceresti (2 vol.)
si, n sfarsit, ca o ncununare:
• Marea Evanghelie a lui Ioan (0 descriere amanuntita a celor 3 ani de propovaduire a lui Iisus, care completeaza si interpreteaza informatia biblica).
Lucrul cel mai important n cazul lui Lorber, care, de altfel, avea si harul clarviziunii, este minunata nvatatura ce se desprinde din lucrarile sale. Numai ntelepciunea atotcuprinzatoare si profunda a lui Dumnezeu poate aborda toate problemele vietii vazute si nevazute si poate lamuri numeroasele mistere ale gndirii omenesti dintr-un punct de vedere superior, spiritual.
Pe scurt, Lorber prezinta ntr-o forma desavrsita conceptia spirituala despre lume, explica lumea ntr-un mod spre care vor tinde n curnd att stiinta ct si intuitia omenirii dupa depasirea materialismului, n toate domeniile cunoasterii.
Specificul limbajului din acest dicteu care este revelat oamenilor, necesita unele explicatii, deoarece pe alocuri anumite constructii si expresii utilizate ar putea deruta pe unii cititori.
Existenta profetica si plina de mistere de care au parte doar cei binecuvntati de DUMNEZEU, este n ultima instanta inefabila si de aceea nu trebuie sa ne miram, daca n lucrarile lui Lorber limbajul folosit este n deplina concordanta cu originalitatea spirituala a profetului - asa cum putem observa si la evanghelisti. Profetii Vechiului Testament vorbesc limba specifica epocii lor, asa cum misticii Evului Mediu o vorbeau la rndul lor pe a lor. La fel vom constata ca vorbeste si misticul si profetul Iacob Lorber limbajul timpului sau.
Nu este prin urmare deloc nevoie sa cercetam nvelisul exterior al celor revelate pentru a proba autenticitatea cuvntului profetic. La fel nu a gresit nici marele iluminat Sadhu Sundar Singh, acest original Crist al Orientului cnd, la un moment dat, n mesajul sau catre lumea apuseana, referindu-se la criticarea Bibliei de catre modernisti, scria, printre altele: Foarte adesea am remarcat ca ei cerceteaza extrem de amanutit doar nvelisul exterior, cum ar fi stilul folosit sau probabilitatea interna a datelor, ori specificul scrierilor, dar aproape niciodata ei nu cauta miezul, pentru a descoperi realitatea. Caci ar trebui sa se stie ca, cu totul altfel se apropie de Biblie cel care ntr-adevar cauta realitatea! El are atunci numai a dorinta, si anume, sa fie si sa ramna una cu realitatea (DUMNEZEU); lui niciodata nu-i pasa cnd sau prin mna cui a fost scrisa o anume carte ori a fost revelata a anume E vanghelie. El stie doar ca acolo are cuvntul lui DUMNEZEU, pe care profetii si apostolii l-au notat cu rigurozitate, asa cum i-a ndemnat atunci Duhul Sfnt. (a doua epistola a lui Petru, 1,21). (Sadhu Sundar Singh, Gesammelte Schriften, Stuttgart, 1972).
La fel noi putem spune acum si despre mesajul lui Iacob Lorber. Caci niciodata nu se poate afirma cu tarie ca revelatia divina s-a ncheiat odata cu aparitia Sfintei Scripturi. Daca am gndi vreodata asta, ar nsemna sa limitam n mod copilaresc actiunea lui DUMNEZEU. El se adreseaza n toate timpurile att celor care l iubesc ct si prietenilor sai, prin viziuni si revelatii si le comunica misterele sale. Iar misterele lui DUMNEZEU sunt n veci fara de sfrsit.
Sa ne amintim n aceasta directie ca apostolul Ioan este cel care a scris: Caci trebuie sa stiti ca mai sunt multe alte lucruri pe care Iisus le-a facut si daca ar fi sa se scrie toate cte a facut cu de-amanuntul, cred ca lumea aceasta aproape ca n-ar putea cuprinde cartile care s-ar putea atunci scrie. (21 ,25).
Marea Evanghelie a lui Ioan este, fara ndoiala, cea mai remarcabila lucrare divin inspirata a lui Jacob Lorber. Ea cuprinde peste 10 volume, n editia originala n limba germana, n care ni se reveleaza, n detaliu, diferite momente din viata lui Iisus, n cei trei ani ai misiunii sale spirituale pe pamnt, timp n care a desfasurat o intensa, extraordinar de bogata si uluitoare activitate spirituala.
Marea Evanghelie a lui Ioan ofera a noua imagine asupra lumii, integrata ntr-o perfecta armonie cosmica. Sunt prezentate informatii clare si inedite despre Creatie, despre ngeri, cosmogonie, lumea astrala, religiile asiatice, materie, suflet si spirit si, nu n ultimul rnd, despre rencarnare.
Aceasta noua revelatie nu este deloc n contradictie cu revelatia traditionala a celor patru Evanghelii ci, dimpotriva, ambele au la baza acelasi fundament divin. Aceasta opera monumentala este strabatuta pe tot parcursul ei de cea mai nalta nte1epciune divina care lumineaza ntreaga Creatie. Ea arata oamenilor o cale simpla spre desavrsire spirituala, cale usor accesibila oricui urmeaza cu seriozitate si plin de entuziasm si perseverenta nvataturile lui Iisus. Sunt reliefate, totodata, multe similitudini cu filosofia si ntelepciunea orientala care sunt de o evidenta frapanta. Gasim nenumarate concepte si idei comune celor doua traditii spirituale ceea ce demonstreaza nca o data ca nteleptii au a lume comuna.
Multi teologi faimosi (cum ar fi, de exemplu, preotul evanghelist Hermann Luger sau teologul reformat, profesorul Kurt Hutten) care au studiat cu atentie aceasta noua revelatie au ajuns n final la concluzia ca aceasta reprezinta o revelatie autentica. Profesorul K. Hutten scrie:
Aceasta conceptie asupra lumii are forta si profunzime; ea reda ntreaga sa valoare istoriei pamntului si istoriei mntuirii. Ea nscrie credinta n Dumnezeu ntr-o dimensiune cosmica n care lumea noastra si cea de dincolo sunt intim legate de microcosmos si macrocosmos si n care ntreaga Creatie slaveste puterea iubirii divine; ea arata totodata omului drumul care l conduce la desavrsire.
Marea Evanghelie a lui Ioan aduce o lumina, ntr-un mod mult mai complet, nvatatura autentica a lui Iisus Cristos, Tatal revelat si totodata Mntuitorul lumii care este punctul central al ntregii manifestari. Aceasta nvatatura vibreaza de cea mai nalta si profunda spiritualitate si este o marturie cutremuratoare a ntelepciunii si iubirii fara margini a lui Dumnezeu Tatal pentru ntreaga creatie.
Marea Evanghelie a lui Ioan a fost scrisa de Jacob Lorber ntre anul 1851 si 1864. 0 prima copie dupa manuscrisele originale ale acestei capodopere a fost realizata n anul 1871, copie care a stat la baza a doua editii ulterioare care au cunoscut lumina tiparului n anul 1891 si respectiv 1909. nsa abia n anul 1922, prin grija lui Otto Zluhan, apare cea de-a patra editie a Marii Evanghelii a lui Ioan, de data aceasta avnd ca sursa manuscrisele originale. Din motive greu de nteles, aceste manuscrise au fost transportate n Transilvania, la Medias, de unde, apoi, au fost readuse la lumina n anii de dupa cel de-al doilea razboi mondial au fost tiparite editiile cu numerele 5 si 6 care aveau la baza editia a patra din anii douazeci. Ulterior, au mai fost publicate nca trei editii: 7, 8 si 9, toate acestea fiind editii n limba germana. Marea Evanghelie a lui Ioan a fost de asemenea tradusa si n limbile franceza si engleza. Astfel, aceasta lucrare ct si celelalte scrieri ale ui Jacob Lorber, inspirate de divinitate, au fost tiparite si vndute n milioane de exemplare si au reusit sa reaprinda scnteia aspiratiei catre desavrsire n sufletele multor oameni.
Fie ca cititorul intuitiv si plin de dragoste de DUMNEZEU al acestor carti sa recunoasca imediat al cui Spirit ne vorbeste n taina prin cuvntul modestului "scrib al lui DUMNEZEU" care a fost Jacob Lorber.
De la: Jakob Lorber

A doua venire a lui Hristos pe Pmnt
Calea renaterii spirituale
Cartea Domnului despre viata si sanatate
Casa Domnului. Vol. 1
Casa Domnului. Vol. 2
Casa Domnului. Vol. 3
Casa Domnului. Vol. 4
Casa Domnului. Vol. 5
Cuvintele lui Iisus - vol. 1 - Din noile revelatii ale lui Jakob Lorber
Cuvintele lui Iisus. Vol. 2. Din noile revelaii ale lui Jakob Lorber
De la iad la rai. Vol. I
De la iad la rai. Vol. II
De la iad la rai. Vol. III
Dincolo de prag. Scene de pe patul de moarte - Un ghid pentru Lumea de dincolo
mpria copiilor din lumea de apoi. Condiiile spirituale de via ale copiilor decedai prematur n lumea de dincolo
mpraia misterioas a spiritelor: Evoluia unui suflet n lumea de dincolo de moarte - vol. 1
mpraia misterioas a spiritelor: Evoluia unui suflet n lumea de dincolo de moarte - vol. 2
Interpretarea Sfintelor Scripturi. Textele biblice i nelesurile lor tainice
Musca
Noile revelaii. Vol. 1
Pmntul i Luna
Saturn
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteazã site-ul autorului
Afiºeazã mesajele pentru a le previzualiza:   
Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect    Pagina de start a forumului sacredtreasure.org -> 11. Profetii & Minuni Data este GMT + 3 Ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteþi crea un subiect nou în acest forum
Nu puteþi rãspunde în subiectele acestui forum
Nu puteþi modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteþi ºterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteþi vota în chestionarele din acest forum