Acasa
Introducere
Statut
Proiect FIR
Actiuni
Curriculum
Corala Mundi
Festivitati
Venituri
Aprecieri
Recunostinta
Contact
Forum
CãutareCãutare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

      Fundatia nu isi asuma raspunderea pentru continutul articolelor publicate.
      Pentru acestea sunt responsabili doar autorii, in concordanta cu legea presei.
      Publicarea scrisorilor de la cititori sau a mesajelor din Forumul de discutii se face in virtutea libertatii de opinie si expresie a acesteia.
      Punctul de vedere si ideatica scrisorilor si mesajelor afisate nu coincid in mod necesar cu cele ale redactiei.


      Forumul este creat pentru a ne informa reciproc despre spiritualitate, actiuni civice, sociale, sanatate, cultura, stiinta, etc.
      Va asteptam la fiecare subiect cu intrebari, clarificari, sugestii, informatii de specialitate.
      Pentru a adauga mesajul dumneavoastra folositi parola de inregistrare.

Fundatia “Tezaurul Sacru al Religiilor”

Sanatatea in textele sacre

 
Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect    Pagina de start a forumului sacredtreasure.org -> 6. Sanatatea in textele sacre
Subiectul anterior :: Subiectul urmãtor  
Autor Mesaj
Marcela Ghiulbenghian
Site Manager


Data înscrierii: 11/12/2007
Mesaje: 282
Locaþie: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 17, 2009 6:20 pm    Titlul subiectului: Sanatatea in textele sacre Rãspunde cu citat (quote)

Sntatea n textele sacre

Dac citim n Vechiul Testament din Biblie, Dumnezeu a transmis: “Nu v-am dat dect iarba care face smna i pomul care face rod drept haran”, i punct. La alt profet nsa ne spune c”sa-i aducem i Lui, Lui Dumnezeu o vi fr de meteahn, cci i place i lui mirosul de carne prjit, iar pentru iertarea greelilor noastre, o pereche de turturele sau porumbei.” Dar prin Moise ne spune ce carne putem mnca i ce nu, ce este spurcat ca: porc, iepure, stru, etc. n ce privete petele ne spune c ne-a dat doar petele cu solzi s-l mncm.
Referitor l porc ne spune: “mi-e att de sil de voi c mncai zgrciuri, orici, grsimi”…“Spurcai vei fi pn seara”, cci seara le sfinete pe toate.
Venind Isus Hristos care a spus toate-s pentru voi, s-a interpretat c putem mnca i porc, putem bea. Dar dupa 500 de ani circa, arhanghelul Mihail prin Mahomed transmite din nou: s nu mncai porc, s nu bei.
Organizaia Mondial a Sntii unde s-au ntrunit specialiti din toat lumea concluzioneaz c mncarea pregatit termic, conservanii, lactatele pasteurizate, sarea de pmnt,, pinea pregatit termic, zahrul, uleiul dublu rafinat produc uraii (pietrele la fiere, ficat, rinichi, vezic, ciocuri pe coloana la articulaii), blocaje, reumatismul – i decide c alimentele naturale lactatele nepasteurizate, sarea de mare (care nici o fabric din lume nu o face curat ci o amestec cu altele), uleiul preparat la rece, pinea nepregatit termic vindec orice boal: cancere, diabet, paralizii, obezitate, anemie, etc. i incurajeaz vnzarea integratorilor nutriionali care au fost folosii la cosmonaui, vitamine naturale, produse farmaceutice naturiste, terapii complementare care nu sunt nocive organismului i nu au contraindicaii, asimilndu-se uor de organsim.
Ce sunt aceste terapii complementare? Le gasim in tradiiile popoarelor la vraci, doftoroaie, i chiar in textele sacre la chinezi, la indieni etc. ca: acupunctura, feng-shui, presopunctura, reiki, kung fu, cikung, indreptarea coxalelor, a salelor (clctura ursului) – bai termale, argil, folosirea produselor apicole (propolis, laptior de matc, larve, venin de albine, miere, polen, pastur, cear, etc) bi fierbini cu sare cu plante, ceaiuri, plante medicinale,etc
Dar s nu uitm c ntr-un caz de accident, boli grave, crize comiiale, e totui nevoie de doctor, cci cultura medical a omului pe linie de sntate nca las de dorit la majoritatea oamenilor, cci nu tuturor le place s citeasc ceva folositor, ci prefer muzica de petrecere, manelele, televizorul, distraciile, etc.
Dar s revenim la ce mai spune Dumnezeu: Ne spune c boala apare nti pe spirit i pe urm pe fizic. Nici un doctor din lume nu va putea vindeca 100% o boal caci boala apare inti pe spirit i pe urm pe fizic. Ne spune sa ne curim spiritul i vom vindeca boala.
Cum se face acest lucru?
Prin spovedire, acatist, maslu, mprtaire, rugciune i mai este ceva.
Ce sunt cu aceste practici de care oamenii s-au lsat?
Ele fac parte din cele 7 taine lasate de Isus apostolilor, acestea sunt:
1. hirotonia – botezul, mirungerea sau pecetluirea, spovedirea, mpartirea, cununia i maslul.
Isus Hristos la cinzeci de zile dupa rstignire la cincizecime a pogort duhul sfant peste apostoli, care au capatat: harul propovaduirii, al glosolaliei sau vorbirii n limbi, al vindecrii etc. Acetia, apostolii, prin punerea minilor n cruce l-au lsat preoilor prin hirotonie (ceea ce se petrece azi dupa ce termin facultatea i se nsoar un absolvent, sau un clugar cnd devin vrednic).
Acest duh sfnt de la Isus Hristos Fiul lui Dumnezeu lsat preoilor, alte religii nu-l au si nici predicatorii, reformatii sau alte culte.
2. Botezul este ncredinarea copilului lui Dumnzeu
3. Mirungerea este pecetluirea cu mir si duh sfnt a copilului
4. Spovedirea este taina prin care Isus a spus apostolilor: “tot ce vei dezlega voi preoii pe pamnt dezlegat va fi i n cer i ce vei ine inute vor fi”. Omul permanent este ispitit de diavol (care vrea sa-i demonstreze lui Dumnezeu, ca omul nu e vrednic de Lumina Lui, de chipul si asemanarea Lui si face pacate)
Despre ce este vorba. tim cu toii c omul are trup material fizic i spiritual, sufletesc sau energetic. Asa cum ntreinem cu energie materia, trebuie s intreinem cu energie i sufletul, s le hranim pe amndou.
Ex: apa dac o cercetam aa cum o scoatem arat intr-un fel. Dar dac i dm anumite informaii, binecuvntarea lui Dumnezeu, sau o vorb rea arat altfel.
Deci spiritul, sufletul, energia sufer transformari n funcie de informaia primit, cu cuvntul, gndul, muzica, fapta.
Informaia negativ = pacatul, schimb energia, sufletul, spiritul care schimb materia n spe a corpului omenesc i poate degenera n boli, dureri, necazuri.
Cum toata creaia, universul este lumin i energii, cci universul este creat din lumin cu puterea gndului, orice gnd, cuvnt, fapt negativ, creeaz materie negativ n noi, n cer, n univers, pe pamnt, n familie.
Prin spovedire, (taina lsat de Iisus Hristos) ncrctura negativa a energiilor negative formate din gnduri, cuvinte, fapte negative, este distrus de Mntuitorul omenirii (recunoscut de toat lumea laic la organizaiile mondiale). Dispar pcatele fcute de noi prin iertarea dat de preot ce are loc n cer imediat. Numai c exist un dar, o condiie s nu mai repei, “te iert dar s nu mai faci” cum i-a spus Mariei Magdalena.
Pcatele nsa sunt de 3 feluri:
a - pcate fcute de mine;
b - pcate fcute de strmoii mei (karma);
c - pcate fcute de alii contra mea (farmece, blesteme, anateme, dat netrebnicului, alte rele, gnduri negative ce-mi pot ataca i distruge scutul energetic).
Pcatul este individual sau colectiv (cnd rtcesc minile oamenilor).
5. a - Prin spovedire mi se iart ce am greit eu.
b - Prin acatiste (rugciuni fcute de mine i date preoilor s le citeasc) mi se descarc pcatele fcute de cei din al noulea neam.
c - Prin maslu mi se cura i scutul energetic de informaii, energii negative trimise de alii spre mine.
Dac recunoatem c cuvntul, informaia creeaz o energie n univers pozitiv sau negativ trebuie s inelegem c aceasta ne afecteaz pe noi sau pe apropiaii notrii sau ntreg universul.
6. Deci m-am curit de energia negativ ce o aveam sau m nconjura, prin taine, m rendumnezeeesc prin mprtire sau euharistie,cum spun catolicii dar nu mai fac, nu mai zic, nu mai gndesc negativ de acum ncolo i retractez infinitatea de gnduri, vorbe, fapte care incontient le-am generat. Voi fi un om fericit eliberat, incrcat pozitiv, cu lumin divin cum am fost creat i trebuie s lupt cu rul din inima mea, s-l micorez si s mresc binele sau pozitivul pentru a ajunge la lumina venic, pentru a m ncrca permanent cu energie pozitiv, cu lumina
Perfect nu am fost creat. Perfect e unul singur Dumnezeu care a lasat coduri, legi ale universului (piramide) de lumina tuturor populatiilor de pe pamant, fiecaruia in functie de ridicarea lui spirituala.
Pe msura ce ne ridicm energia pozitiv = spiritual, ncepem s vedem, s simim dragostea lui Dumnezeu, adevrata fericire, care nu mai dezlipete omul de Biseric, de Casa lui Dumnezeu, unde vine s-i mulumeasc inchinndu-i imnuri de slav, iar neiniiaii l trateaz ca prost, habotnic, bolnav (delir mistic).
Lipsa de educaie spiritual propovaduit de curentul materialist n toat lumea a fost o grea ncercare de la Dumnezeu care pe muli i va duce n iad, la ntuneric prin ncrcarea negativ masiv ce au dobndit-o.
Dumnezeu Fiul, Isus Hristos l-a iertat i pe tlharul de pe cruce dndu-i iertarea ntr-o clip, cnd acesta s-a cit de ce a facut i a recunoscut puterea lui Dumnezeu mrturisindu-i cu tot sufletul credina care l-a izbvit de pcate imediat.
Cu mii de ani nainte nu era posibil acest lucru. Toi mergeau n iad.
Toate textele sacre trebuiesc interpretate i n timp, n perioada n care au fost scrise. Isus a spus c naintea lui au fost profeii i El Lege nou ne d Noul Testament pe care din cauza jurminilor pe care le are fiecare n religia sa nu a putut fi recunoscut de toate religiile, nici de invtorii, rabinii acelor vremi, care aprau cu sfinenie legea lui Moise.
Au preferat s-l omoare pe Isus dect s-i ncalce jurmntul de credin, lucru de altfel prevzut de Dumnezeu n foarte multe versete din Vechiul Testament
Pentru a nu-i nclca juramintele de credin s-au | rzboaie.
Dar de nu e iubire, nimic nu e. Aceasta nu se poate limita la cei de o religie cu mine, la familia mea, la ara mea. Ea trebuie s fie implinita la nivel mondial, universal, Dumnezeesc.
Abia atunci ne ncrcm pe noi i pe alii pozitiv cu lumin pentru a ajunge la lumina de la “captul tunelului” ceea ce ne d sanatate pe pmnt.
Degeaba lum medicamente dac greim i persistm n greeli (pcate).
7. Omul a fost creat ca o fiinta de lumina cu chip divin si trebuia sa ramana un inger si femeia si barbatul. Dar mancand din pomul Binelui si Raului a capatat trup material si a inceput sa pacatuiasca, dand nastere la copii in dureri. Cand a venit Iisus, aceasta taina a cununiei a scos omul din pacatul impreunarii, creand ofamilie binecuvantata de El. Lipsa cuniniei, a botezului, a mirungerii, a spovedaniei si a impartasirii, duce la boli, dureri, necazuri.
Astfel explicm bolile incurabile care n procent mic s-au vindecat miraculos prin hrnirea spiritului i a trupului, a energiei i materiei.
Am vorbit de spirit pn acum. tiu cum l curim dar cum hrnim trupul ?
Ce spune evanghelia esenian:


Evanghelia esenian

Adevr zic vou, mari i numeroase sunt pcatele voastre. Ani ndelungai voi ai cedat ispitelor lui Satana. Ai fost lacomi, butori, perveri i datoriile voastre s-au tot adunat. i acum, voi trebuie s pltii datoria i plata este dur i dificil. n consecin nu v nelinitii chiar de la nceputul celei de-a treia zile, cum a fcut fiul risipitor, ci ateptai cu rbdare cea de-a aptea zi care este sfnt: prezentai-v atunci cu o inim umil i supus n faa Tatlui vostru Ceresc ca El s v ierte pcatele i s v plteasc datoriile fcute. Adevr zic vou, Tatl vostru Ceresc v iubete cu o iubire infinit, cci El de asemenea v permite s v pltii n apte zile, datoriile voastre de apte ani. Acelora care trebuiesc s plteasc datorii de apte ani, dar pltesc cinstit i perseverent pn n ziua a aptea, Tatl Ceresc le va ierta datoriile pentru toi aceti apte ani.”
Un bolnav care suferea de dureri teribile ntreb:
“Dar dac noi am pctuit de apte ori apte ani?”
“Chiar i n acest caz, Tatl vostru Ceresc v va ierta datoriile voastre n de apte ori apte zile”.
“Fericii aceia care vor stpni pn la capt, cci demonii lui Satana scriu ntr-o carte toate faptele voastre rele, cartea corpurilor voastre i a sufletelor voastre. Adevr zic vou, nu exist nici o fapt vinovat care s nu fie scris i aceasta nc de la nceputul lumii, nainte chiar de Tatl nostru Ceresc. Or, dac este posibil de a scpa d elegile fcute de regi, nici unul din Fiii Omului nu va scpa celor fcute de Dumnezeu. Cnd vei aprea n faa Lui, demonii lui Satana vor depune ca martori mpotriva voastr, din cauza faptelor voastre, i Dumnezeu va vedea pcatele voastre nscrise n cartea corpurilor voastre i a sufletelor voastre, i inima Sa se va ntrista. Dac voi v cii de pcatele voastre, i dac prin post i rugciuni facei apel la ngerii lui Dumnezeu fiecare zi pe care continuai s o petrecei n ajuanre i rugciune v va fi nregistrat de ndat, i ngerii lui Dumnezeu vor terge din cartea corpurilor voastre i a sufletelor voastre un an de fapte rele. i cnd ultima pagin va fi astfel tears de toate pcatele voastre, ea devenind alb, putei s v prezentai n faa lui Dumnezeu, iar Dumnezeu se va bucura n inima Sa i v va ierta toate pcatele. El v va elibera din ghearele lui Satana i de suferin. El v va primi n slaul Su i va ordona servitorilor Si i ngerilor Si s se supun poruncilor voastre. El v va acorda o via lung i nu vei mai simi niciodat ncercrile bolilor. Dac, ncepnd din acest moment, v vei petrece zilele ndeplinind lucrrile lui Dumnezeu, ngerii lui Dumnezeu vor nscrie toate faptele voastre bune n cartea corpurilor voastre i a sufletelor voastre. Adevr zic vou, nici o fapt bun nu va rmne ignorat de Dumnezeu i aceasta nc de la nceputul lumii. Cci de la regii i guvernatorii votri vei atepta n zadar recompensa voastr, n timp ce Dumnezeu recunoate totdeauna faptele voastre bune.”
“i, cnd vei aprea n faa Sa, ngerii vor fi martorii votri pentru faptele bune. i Dumnezeu le va vedea nscrise n corpurile voastre i sufletele voastre i se va bucura de aceasta. El va binecuvnta corpurile voastre, sufletele voastre i faptele voastre bune dndu-v ca motenire mpria Sa pmnteasc i cereasc, ca voi s gsii n aceasta viaa etern. Fericit este acela care poate intra n mpria lui Dumnezeu, pentru c el nu va mai cunoate moartea“.
Dup aceste cuvinte se fcu o mare tcere. i aceia care erau descurajai gsir n acest discurs o for nou; ei vor contiuna s ajuneze i s se roage. Bolnavul care vorbise primul i zise:
“Eu voi strui pn n ziua a aptea.”
i, de asemenea, cel de-al doilea i declar:
“Eu, de asemenea, voi strui pn la de apte ori apte zile”. Domnul Isus le-a rspuns:
“Fericii cei care persevereaz pn la capt, cci ei vor moteni pmntul!”
“ Li s-a spus strmoilor votri “Respectai pe Tatl vostru Ceresc i Maica voastr Pmnteasc i urmai poruncile Lor ca zilele voastre s fie prelungite pe pmnt” ndat dup aceast, li s-a dat o a doua: “S nu ucizi!” Cci viaa a fost dat tuturor de ctre Dumnezeu i ceea ce Dumnezeu a dat nu i este permis omului de a lua. Adevr zic vou, tot ce triete pe pmnt provine de la o Mam unic. Iat pentru ce acela care ucide, i ucide fratele. De la acest criminal Maica Pmntesc i va ntoarce faa Sa: Ea l va lipsi de snul Su ddtor de via i ngerii Si vor fugi de la el; Satana va locui n corpul su. Carnea animalelor ucise va deveni propriul su mormnt. Cci, adevr zic vou, acela care ucide se ucide pe el nsui – i acela care mnnc carnea animalelor ucise mnnc corpul morii. n sngele lor, fiecare pictur din sngele victimelor va deveni otrav; n respiraia lor, respiraia le va deveni urt mirositoare; n carnea lor, carnea le va deveni abcese purulente; n oasele lor, oasele lor se vor pietrifica; n intestinele lor, acestea vor putrezi; n ochii lor, acetia se vor solzifica i n urechile lor, acestea vor forma secreii ceroase. Moartea lor va deveni moartea sa. Numai dac-L servii pe Tatl Ceresc, datoriile voastre de apte ani v vor fi iertate n apte zile. Satana nu v napoiaz nimic, va trebui s pltii pentru tot: ochi pentru ochi, dinte pentru dinte, mn pentru mn, picior pentru picior, arsur pentru arsur, ran pentru ran, via pentru via, moarte pentru moarte, cci rsplata pcatelor este moartea. Nu ucidei i nu mncai niciodat carnea victimelor voastre inocente, dac nu, vei deveni sclavii lui Satana; aceasta este calea suferinei care duce la moarte. Acionai din contr, dup voina lui Dumnezeu ca ngerii Si s poat s v serveasc pe drumul vieii. Ascultai aceste cuvinte ale lui Dumnezeu:”
“Iat v-am dat toate plantele care poart semine de pe pmnt i toi pomii cu fructele lor i seminele lor: acestea s fie hrana voastr. Animalelor de pe pmnt, psrilor din aer, animalelor care se trsc pe pmnt, tuturor animalelor n care exist un suflu de via, Eu le dau iarba verde ca hran. Laptele animalelor care se mic i triesc pe pmnt va fi de asemenea pentru voi o hran. La fel cum lor le dau iarba verde, vou v dau laptele. Dar carnea i sngele care nsufleete animalele, voi nu trebuie s le mncai. V voi cere cont pentru sngele lor clocotitor, sngele lor n care rezid sufletul. V voi cere socoteal de fiecare animal ucis, ca i de sufletele oamenilor omori. Cci Eu, Domnul vostru Dumnezeu, sunt un Dumnezeu puternic i zelos, pedepsind pe drept samavolniciile prinilor care m ursc pn la a treia i a patra generaie; i artndu-mi ndurarea fa de miile de oameni care M iubesc i care urmeaz poruncile Mele. Iubete pe Domnul Dumnezeul tu din toat inima ta, din tot sufletul tu i cu toat puterea ta, aceasta este prima i cea mai mare porunc. i iat o a doua, care i este asemntoare: “Iubete pe aproapele tu ca pe tine nsui”. Nu exist porunci mai mari ca acestea dou.”
Un altul spuse de asemenea:
“Moise, care a fost cel mai mare n Israel, a permis prinilor notri a mnca carnea animalelor pure i a interzis numai carnea animalelor impure. Pentru ce ne interzici Tu folosirea crnii tuturor animalelor? Care este Legea care vine de la Dumnezeu? Este a lui Moise sau este a Ta?”
Domnul Isus a rspuns:
“Dumnezeu a dat strmoilor votri, prin intermediul lui Moise, zece porunci. “Aceste porunci sunt prea dure”, declar strmoii votri i ei nu putur s le respecte. Plin de compasiune pentru poporul su i nedorind ca acesta s piar, Moise i ddu atunci de zece ori zece porunci. Cci acela ale crui picioare sunt solide ca muntele Sion n-are nevoie de crje, dar acela ale crui membre sunt prea slbite are nevoie de acestea pentru a merge. i Moise a zis lui Dumnezeu: “Inima mea este plin de tristee, cci poporul meu va pieri. Cci ei sunt fr cunoatere i nu pot nelege poruncile Tale. Ei sunt ca i copiii mici care nu neleg nc cuvintele tatlui lor. Permite Doamne, ca s le dau alte legi ca ei s nu piar. Dac ei nu pot fi cu Tine Doamne, f n aa fel ca ei s nu fie contra Ta; astfel se vor menine pn n ziua cnd vor fi copi pentru cuvintele Tale i cnd Legile Tale le vor putea fi revelate”.”
“Moise sparse atunci cele dou table de piatr pe care erau gravate cele zece porunci i le ddu n schimb de zece ori zece porunci. Di aceste zece ori zece porunci, scribii i fariseii au fcut o sut de ori zece porunci i au ncrcat umerii votri cu poveri zdrobitoare, poveri pe care ei nii n-au tiut s le poarte. Cu ct poruncile sunt mai apropiate de Dumnezeu, cu att mai mic este numrul lor. Cu ct se deprteaz de Dumnezeu, cu att numrul lor crete. Iat pentru ce scribii i fariseii au att de multe legi. Acelea ale Fiului Omului sunt apte, cele ale ngerilor sunt trei, iar cele ale lui Dumnezeu se reduc la una.”
“Eu v nv numai Legile pe care voi nu suntei capabili s le nelegei pentru a deveni oameni i s urmai cele apte legi ale Fiului Omului. Mai trziu, ngerii necunoscui ai Tatlui Ceresc v vor revela de asemenea Legile lor, ca n sfrit, Sfntul Spirit al lui Dumnezeu s poat cobor n voi i s v conduc la Legea Sa.”
Toi rmaser minunai de aceast nelepciune i ziser:
“Continu Doamne, nva-ne toate legile pe care noi suntem capabili s le nelegem”.
i Domnul Isus continu:
Dumnezeu a dat aceast porunc strmoilor votri: “S nu ucidei” Totui inima lor era mpietrit i au ucis. Atunci, pentru ca mcar ei s nu mai ucid oameni, Moise le-a permis s omoare animale. Dar inima strmoilor votri se mpietri i mai mult i ei omorr fr alegere, oameni i animale. Dar, Eu v spun: “Nu ucidei nici oameni, nici animale i nici alimentele pe care le ducei la gur. Cci dac voi mncai alimente vii, ele v vor nsuflei, dar dac voi mncai alimente moarte, ele v vor omor la rndul lor. Cci viaa provine numai din via, iar din moarte nu rezult dect moarte ntotdeauna. Tot ceea ce omoar alimentele voastre, omoar de asemenea corpul vostru i tot ceea ce omoar corpul vostru, omoar de asemenea spiritele voastre”.
“Corpurile voastre devin ceea ce este hrana voastr, dup cum spiritele voastre devin ceea ce gndii. Iat pentru ce voi nu trebuie s mncai nimic din ce focul, frigul sau apa au distrus. Cci alimentele gtite, ngheate sau intrate n putrefacie ard, nghea i putrezesc, de asemenea corpul vostru. Nu fii ca un ran smintit, care ar semna pe terenul su grune fierte, ngheate sau putrezite. n toamna care ar urma el n-ar recolta nimic de pe terenul su i mare ar fi amrciunea sa. Din contr, fii ca ranul care seamn n cmpul su grune pline de via, care i vor napoia nsutit smna pe care a semnat-o. Adevr zic vou, trii numai cu focul vieii i nu tratai alimentele voastre cu focul morii, care omoar att hrana voastr ct i corpurile i sufletele voastre.”
Dar, nu mncai nici unul din acele alimente care i datoreaz savoarea focului morii, cci sunt ale lui Satana”
Dac dorii ca ngerii lui Dumnezeu s se bucure de corpul vostru i ca Satana s fug departe de voi, nu luai dect o singur mas pe zi la masa lui Dumnezeu. i astfel zilele voastre vor fi prelungite pe pmnt, cci acest mod de comportament este agreabil n ochii lui Dumnezeu. i astfel zilele voastre vor fi prelungite pe pmnt, cci acest mod de comportament este agreabil n ochii lui Dumnezeu. ntotdeauna nu mncai dect dac masa lui Dumnezeu este ntins n faa voastr i nu mncai dect ceea ce se gsete pe aceast mas. Cci adevr zic vou, Dumnezeu cunoate bine ceea ce corpul vostru are nevoie i cnd are nevoie”.
Nu consumai alimente spurcate aduse din ri ndeprtate, ci mncai ceea ce produc proprii votri pomi, cci Dumnezeul vostru tie bine de ce avei nevoie, cnd i unde. Cci El acord tuturor popoarelor, tuturor mpriilor, hrana care se potrivete fiecruia cel mai bine. Nu mncai ca pgnii care nfulec n grab i-i murdresc cporpurile lor cu tot felul de scrboenii.”
“Fora ngerilor lui Dumnezeu intr n voi odat cu alimentele vii pe care Domnul vi Le ofer pe masa Sa regeasc.”
“Pentru c masa lui Dumnezeu este un altar i acela care mnnc la masa Sa, este ntr-un templu. Adevr zic vou, Fiul Omului vede corpul su transformat ntr-un templu i interiorul su ntr-un altar, dac el urmeaz poruncile lui Dumnezeu. Nu punei, deci, nimic pe altarul lui Dumnezeu cnd sufletul vostru este iritat i s nu avei gnduri mnioase fa de nimeni n templul Domnului”.
“i nu v bucurai de nici o butur i de nici un fum de la Satana care v in treji noaptea i v fac s dormii ziua. Pentru c, adevr zic vou, toate buturile i toate fumurile lui Satana sunt abominaii n ochii lui Dumnezeu.” “Dumnezeu este Dumnezeu a tot ceea ce triete, n timp ce Satana este stpn a tot ce este mort”.
“n fiecare zi, rugai-v Tatlui Ceresc i Maicii voastre Pmnteti, ca spiritul vostru s devin tot att de perfect ca Sfntul Spirit al Tatlui vostru Ceresc, i corpul vostru tot att de perfect precum corpul Maicii voastre Pmnteti. Pentru c, dac voi nelegei, simii i ascultai poruncile Lor, tot ceea ce vei cere n rugciunile voastre v va fi dat, cci nelepciunea, iubirea i puterea lui Dumnezeu depesc totul.”
Se ignor originea Fraternitii i nu se cunoate cu certitudine numele ei. Dup unii ea ar proveni de la Enoh, care ar fi fost fondatorul, cci el a fost primul care a primit comuniunile cu lumea ngereasc.
Alii consider c numele vine de la Israel, aleii poporului, crora Moise le-a adus comuniunile pe care lumea ngereasc i le-a revelat pe muntele Sinai. Dar oricare ar fi fost originea Sa, este sigur c Fraternitatea esenian s-a perpetuat timp ndelungat, poate sub alte denumiri, i n alte ri.
nvtura a aprut n Zend-Avesta zoroastrian. Zarathustra a expus un mod de via care a fost urmat timp de mii de ani. Aceasta conine, printre altele, conceptele fundamentale ale brahmanismului, ale Vedelor i Upaniadelor; sistemele yoga din India provin din aceeai surs. Mai trziu, Buddha exprim aceleai idei de baz i arborele su sacru evoc Arborele Vieii esenian. n Tibet se regsete, de asemenea, aceast nvtur n Roata tibetan a Vieii.
De asemenea, pitagoreicii i stoicii Greciei antice au urmat principiile i o bun parte din modul de via esenian. Aceeai nvtur a constituit i un element al culturii adonice a fenicienilor, a colii de filozofie din Alexandria, n Egipt, i a inflenat mai multe ramuri ale culturii occidentale precum francmasoneria, gnostiscismul, cabala i cretinismul. Iisus i-a dat expresia cea mai sublim n cele apte Fericiri din “Predica de pe Munte”.
Esenienii triau pe malurile lacurilor i rurilor, departe de orae i sate i mpreau totul. Ei erau n esen agricultori i arboricultori, marea lor cunoatere a solului i a condiiilor climaterice permindu-le s cultive, cu un minimum de efort, o varietate remarcabil de fructe i legume pe pmnturi aproape deertice.
Ei nu aveau servitori sau sclavi i au fost primii care au condamnat sclavia att n teorie ct i n practic. Ei nu aveau, printre ei, nici bogai i nici sraci, considernd aceste dou condiii ca devieri fa de Lege. Propriul lor sistem economic se baza n ntregime pe Lege, i ei au demonstrat c toate nevoile materiale ale omului pot fi satisfcute fr probleme i fr lupte prin cunoaterea acestei Legi.
Esenienii consacrau mult timp studiului textelor vechi i anumitor domenii ale cunoaterii cum ar fi educaia, tehnicile vindecrii i astronomia. Li se spunea motenitori ai caldeenilor i perilor pentru astronomie i ai egiptenilor pentru arta vindecrii. Ei se pregteau pentru profeii prin ajunri ndelungate. Erau, de asemenea, experi n utilizarea plantelor pentru ngrijirea oamenilor i animalelor.
Esenienii duceau o via simpl i regulat, sculndu-se n fiecare zi naintea zorilor pentru a studia i a face comuniuni cu forele naturii, se mbiau n ap rece n mod ritualic i purtau mbrcminte alb. Dup munca zilnic pe cmp sau n vii, luau mesele n comun i n tcere. Ei aveau un profund respect pentru tot ce este viu: nu mncau niciodat carne i nu beau buturi fermentate. Rugciunile deschideau i terminau aceste mese, iar serile erau consacrate studiului i comuniunilor cu forele cereti.
Seara era nceputul zilei, iar Sabatul, sau ziua sfnt, ncepea de vineri seara, prima zi a sptmnii pentru esenieni. Aceast zi era rezervat studiului, dialogului, primirii vizitatorilor i muzicii. Au fost descoperite vestigii ale instrumentelor lor muzicale.
Modul lor de via le permitea s ating o sut douzeci de ani, chiar i mai mult, i li se atribuie o uimitoare for i rezisten. n toate activitile lor ei exprimau iubirea creatoare.
Ei au trimis n lume vindectori i nvtori precum Sfntul Ilie, Sfntul Ioan Boteztorul, Sfntul Ioan i marele nvtor esenian, Iisus.
Apartenena la Fraternitate nu era dobndit dect dup o perioad de ncercare de un an i o perioad de iniiere de trei ani. Mai erau necesari nc apte ani nainte de a avea acces la nvtura integral.
Noi tim despre esenieni graie scrierilor contemporanilor lor, naturalistul latin Pliniu, filozoful Filon din Alexandria, istoricul latin Flavius Josephus, i muli alii.
O parte a nvturii exoterice este conservat la Vatican n textul aramaic, un alt text n slavona veche fiind descoperit n biblioteca Habsburgilor, n Austria. Acesta ar fi fost adus din Asia n secolul al XIII-lea de ctre preoii nestorieni care au fugit din calea hoardelor lui Ghingis-han.
Ecouri ale acestei nvturi exist i astzi sub diferite forme, n anumite ritualuri ale ordinului masonic, n simbolul candelabrului cu apte brae, n salutul “Pace vou” utilizat din epoca lui Moise i chiar n cele apte zile ale sptmnii care i-au pierdut de mult semnificaia lor spiritual.
O nvtur att de veche i de persistent de-a lungul veacurilor nu putea fi opera unei singure persoane sau a unui grup, ci interpretarea,printr-o succesiune de mari nvtori, a Legii universului, Lege fundamental, tot att de etern i imuabil ca i cursul stelelor, identice astzi cu cele de acum dou sau zece mii de ani.
nvtura expune Legea, arat c devierile omului sunt cauza tulburrilor sale i i indic calea prin care acesta poate iei din dificultile sale.
i El a rspuns: “ntr-adevr, numai acela care este n pace cu toi ngerii poate rspndi lumina pcii celorlali. De accea, mai nti fii n pace cu toi ngerii Maicii Pmnteti i ai Tatlui Ceresc, pentru c vnturile unei furtuni agit i tulbur apele rului i numai linitea care urmeaz le poate calma iari. Avei grij, cnd fraii votri v cer pine voi s nu le dai pietre. Trii mai nti n pace cu toi ngerii pentru c atunci pacea voastr va fi ca o fntn care se reumple singur druind i cu ct mai mult vei da cu att mai mult vei primi pentru c aa este Legea.”
“Trei sunt slaurile Fiului Omului i nici unul dintre ele nu poate s apar n faa lui Dumnezeu dac nu-l cunoate pe ngerul Pcii n fiecare dintre ele. Aceste trei slauri sunt corpul fizic, gndurile sale i sentimentele sale. Cnd ngerul nelepciunii cluzete gndurile sale, cnd ngerul Iubirii purific sentimentele sale i cnd faptele corpului su reflect att iubire ct i nelepciune, atunci ngerul Pcii l cluzete n mod neabtut ctre tronul Tatlui Ceresc. i el se va ruga fr ncetare cu puterea lui Satana, cu bolile i murdriile sale, s poat fi ndeprtat din toate cele trei slauri, ca Puterea i nelepciunea i Iubirea s poat dormi n corpul su, n gndurile sale i n sentimentele sale.”
“Mai nti de toate, Fiul Omului trebuie s caute pacea cu propriul su corp; deoarece corpul su este ca un lac de munte care reflect Soarele cnd este linitit i limpede; dar cnd el este plin de noroi i pietre, el nu mai reflect nimic. Trebuie ca, mai nti, Satana s fie nlturat din corp pentru ca ngerii lui Dumnezeu s poat reintra n el i s sluiasc acolo.” ntr-adevr, nici o pace nu poate domni n corp, dac acesta nu se comport ca un templu al Legii Sfinte. De aceea cnd cineva sufer dureri i chinuri groaznice i v cere ajutor, spunei-i s se regenereze pein ajunare i rugciune. Spunei-i s invoce ngerul Soarelui, ngerul Apei i ngerul Aerului ca ei s intre n corpul su i s goneasc puterea lui Satana.Arai-i
botezul interior i botezul exterior. Spuneti-i ca ntotdeauna s mnnce la masa Maicii Pmnteti aternut cu darurile Sale: fructele pomilor, plantele cmpurilor, laptele vitelor bune de mncat, mierea albinelor. S nu invoce puterea lui Satana, mncnd carnea animalelor pentru c cine ucide, i ucide fratele i cine mnnc carnea animalelor omorte, mnnc corpul morii. Spunei-i s-i prepare alimentele sale cu focul vieii, nu cu focul morii, pentru c ngerii vii ai lui Dumnezeu cel Viu servesc numai oamenii vii.”
i, dei, el nu poate s-i vad, nici s-i aud i nici s-i pipie, el este nconjurat n orice moment de puterea ngerilor lui Dumnezeu: “Deoarece ochii si sunt nchii i urechile sale sunt nchise din cauza necunoaterii Legii i lcomiei la plcerile lui Satana, el nu-i vede, nu-i aude i nu-i poate pipi. Dar dac el ajuneaz i se roag la Dumnezeu cel Viu s-i ndeprteze toate bolile i murdriile lui Satana, atunci ochii i urechile sale se vor deschide i el va gsi pacea.”
“Dar nu sufer numai acela care adpostete bolile lui Satana n el, ci i mama sa, tatl su, soia sa, copiii si, tovarii si vor suferi de asemnea, deoarece nu este o insul cu sine nsui i puterea care curge prin el fie c este de la ngeri, fie de la Satana, i afecteaz pe ceilali n bine sau ru” “Avnd aceasta n vedere, rugai-v astfel Tatlui vostru Ceresc, cnd Soarele este sus pe cer, la miezul zilei: “Tatl nostru care eti n ceruri trimite tuturor fiilor Oamenilor ngerul Tu al Pcii i trimite corpului nostru ngerul vieii pentru a slui n acesta pentru totdeauna””
“Atunci, Fiul Omului va cuta pacea cu propriile sale gnduri: este ngerul nelepciunii acela care l cluzete. Pentru c, adevr zic vou, nu exist putere mai mare n ceruri i pe pmnt dect gndurile Fiului Omului Dei nevzut de ochii corpului, orice gnd are o mare putere, chiar att de mare c poate cutremura cerurile”
“Adevr zic vou, voi suntei una cu Maica voastr Pmnteasc; Ea este n voi i voi n Ea. Din Ea v-ai nscut, n Ea trii i n Ea v vei ntoarce. Sngele Maicii noastre Pmnteti cade din nori i curge n ruri; respiraia Maicii noastre Pmnteti este aceea care mprtie frunzele pdurii i sufl cu putere dinspre munte; dulce i solid este carnea Maicii noastre Pmnteti n fructele pomilor; puternice i ferme sunt oasele Maicii noastre Pmnteti n stncile i pietrele gigantice care stau ca santinele ale timpurilor trecute; ntr-adevr, suntem una cu cu Maica noastr Pmnteasc i aceluia care este credincios Legilor Maicii sale i Ea i va fi credincioas de asemenea”
“Dar va veni o zi cnd Fiul Omului i va ntoarce faa de la Maica sa Pmnteasc i chiar o va renega, precum i dreptul Su de natere. Atunci el o va nrobi i carnea Sa va fi rvit, sngele Su poluat, respiraia Sa nbuit; el va aduce focul morii n toate prile mpriei Sale i furia sa va devora toate darurile Ei i n locul lor nu va mai rmne dect deert”.
“Toate aceste lucruri se vor datora ignorrii de ctre el a Legii i ca om muritor, cu ncetul, el nu-i va mai putea mirosi propria duhoare i, astfel, Fiul Omului va deveni orb la adevr i el i va jefui, rvi i distruge pe Maica sa Pmnteasc, ceea ce nseamn c el se va prda, i rvi, i distruge pe el nsui. Pentru c el a fost nscut de Maica sa Pmnteasc i el este una cu Ea, i tot ceea ce i se ntmpl Ei, i se ntmpl lui nsui”

i acum cteva percepte din nvtura lui Mahomed din Coran
Despre apa dulce i cea srat

Cele dou mri nu sunt la fel: aceasta este bun, dulce, plcut la but, iar aceasta este srat i amar. i totui din fiecare (dintre cele dou) mncai carne proaspt i scoatei podoab pe care o purtai. i tu vezi corbiile despicnd apa pentru ca voi s cutai ndurarea Sa. Poate c voi vei fi mulumitori!
(35:12)

Despre albine i miere
i (iat ce) le-a revelat Domnul tu albinelor: “Facei-v case n muni, n pomi i n ceea ce ei furesc!
Apoi mncai din toate roadele i urmai cile uoare ale Domnului vostru!” Din burile lor iese o butur cu felurite culori, n care este leac pentru oameni. n aceasta este cu adevrat un semn pentru un neam (de oameni) care chibzuiesc!
(16 :68-69)
El a scos fptura omului din lut, la nceput.
Apoi i-a fcut pe urmaii lui dintr-o ap anume demn de dispre.
Apoi l-a plsmuit pe el i a suflat n el duhul Su. i v-a dat vou auzul, ochii i inimile. ns voi i aducei att de puin mulumire!

Care sunt condiiile pentru rugciune
a) Splarea nainte de rugciune (Wudu)

O, voi cei care credei! Atunci cnd v gtii pentru Rugciune, splai-v feele voastre i minile voastre, pn la coate, trecei-v minile voastre ude peste capetele voastre i (splai-v) picioarele voastre pn la glezne!
(5:6)
b) O baie complet pentru ndeprtarea necureniei (3)

Dac suntei spurcai atunci curai-v (printr-o baie)! Dac suntei bolnavi, sau ntr-o cltorie, sau unul dintre voi vine de la locul unde i-a fcut nevoile, s-au v-ai mpreunat cu vreo muiere i nu gsii ap, atunci luai voi rn mrunt i curat i tergei-v feele i minile voastre cu ea! Alah nu voiete s v fac vou greuti, ci dorete s v cureasc i s v desvreasc binefacerea Sa. Poate c vei fi mulumitori!

O, voi cei care credei! Nu v apropiai de Rugciune atunci cnd suntei bei (4) , ca s tii ce spunei (lui Allah), nici atunci cnd suntei necurai – doar dac suntei bolnavi sau n cltorie, ori dac unul dintre voi se ntoarce din locul unde i-a fcut nevoile, sau ai atins muierile i nu gsii ap, atunci cutai rn mrunt, curat i trecei-v palmele peste fa i peste mini, cci Allah este ngduitor i Ierttor.

Postul
O, voi cei care credei, v-a fost statornicit vou Postul, aa cum le-a fost prescris i celor dinaintea voastr – Poate c vei fi cu fric!-
Pentru puine zile, ns, acela dintre voi care este bolnav sau n cltorie (va posti) un numr (egal) de late zile. Va trebui ca aceia care sunt n stare (s posteasc, dar nu o fac) s dea n compensare hran pentru cel srman. Acela care de bunvoie va da i mai mult (n compensare), binele va fi pentru el. Dar s postii este i mai bine pentru voi, dac pricepei!

Butura i jocurile de noroc
Ei te ntreab despre vin i despre maysir. Spune: “n amndou este mare pcat i sunt i unele foloase pentru oameni, dar n amndou pcatul este mai mare dect folosul!”

O, voi cei care credei! Vinul, jocul de noroc, pietrele ridicate i sgeile (pentru prezicere) sunt numai murdrii din lucrtura lui eitan. Deci ferii-v de ele i poate c vei izbndi! Cazurile de cancer la musulmani (care e o pedeaps de la Dumnezeu cnd spiritul se ncarc negativ) sunt nensemnate spune Organizaia Mondial a Sntii pentru c postesc, in ramadanul i se roag de 7 ori pe zi.
O alt tain dat preoilor (pe care nu au curajul s o fac toi) este exorcizarea adic scoaterea demonilor din oameni.
n Vechiul Testament Domnul Dumnezeu a spus: “Uit-te la om i vei vedea dac este iubit de mine”. Deci un om anormal, hidos nu e iubit de EL. Atunci de cine? Normal de satana care este imperfect i se afl n el. Drogurile l in n adormire dar nu-l pot scoate din om. Taina a fost lsat preoilor sunt oameni care ncaerc s acceseze mantrele preoilor hindu. Dac nu sunt pregtii sau chemai, ei pot fi pedepsii i de accea vedem yoghini anormali, irecuperabili pentru societate.
Numai n numele lui Dumnezeu se pot face minuni de curire spiritual.
Medicamentele alopate sunt o chimie anorganic la fel ca i mncarea pregtit termic, deci moarte
Omul viu este o compoziie organic i are nevoie de alimente i medicamente organice vii pentru a se energiza, pentru a-i menine viaa.
Recomand plantele, uleiurile, tincturile vegetale care se gsesc la Plafar sunt ieftine i benefice organismelor umane, lsate de Dumnezeu la ndemna oamenilor.
Hrana zilnic s se consume cu 2 ore nainte de apusul soarelui, cci ficatul are un hormon care este activ doar la lumina soarelui spun crile sfinte ale tibetanilor; altfel putrezete seara peste noapte n stomac i se diger toat toxina abia dimineaa cnd n felul acesta avem senzaie de stul.
Pentru aceste lucruri trebuie s ne schimbm obieceiurile greite de pn acum.
Cu rugmintea de a-l transmite i la ali bolnavi care au nevoie de ajutor

REGIM NATURIST
DE SNTATE I SLBIRE (n caz de obezitate)
(Prin eliminarea de substane nocive, grsimi, sruri, acizi urici, etc.)
Dumnezeu ne-a dat via, El ne d sntate prin alimente naturale care au energia lor i nu trebuiesc fierte, coapte sau prjite.
Fr spovedire i mprtire, fr s nu mai pctuim, nu ne putem vindeca. Boala apare nti pe spirit i pe urm pe fizic. Curai-v spiritul i v va disprea boala,spune Dumnezeu.
Ideal: durata 1 an, pt. dezintoxicare n cazuri de cancer, scleroz n plci, degenerescen, diabet i vindecare n cau de boal, obezitate. La boli mai putin cronice, 2 luni, 6 saptamini, 1 luna.
Dimineaa:
1 lingur de propolis (timp de o lun de zile numai) care distruge ciuperci, viermi intestinali, parazii, microbi, cicatrizeaz rni prin biostimulatori i substane active.
3 lingurie tre cu ap, se nmoaie i se beau cu un pahar mare de ap, fr a se mesteca n gur, obligatoriu toat viaa sau gru ncolit Granovit de la magazinele de pine-MENINE SNTATEA- “Sunt, piinea cea de toate zilele”
50 gr. polen (pn se termin 1 Kg – care se iau cu apa ca o doctorie fr a se mesteca n gur) n fiecare diminea i la prnz, de la Apicola sau de la apicultori serioi.
NTRE MESE, FRUCTE DUP CUM ESTE STOMACUL (banane, mere, pere, piersici, portocale, mandarine, nuci, praf de boia dulce, scorioar, semine de susan uscat, nuc de cocos uscat, caise uscate, smochine, curmale etc,)
PRNZ:
3 lingurie tre cu ap sau Granovit, cu foarte mult ap min. ½ l ap.
salat amestecat cu gru ncolit – n loc de pine, cu lmie, fr sare, fr ulei, spanac crud (varz, spanac, ptrunjel, leutean, mrar, cartof crud ras, roii, ardei ,cu mirodenii si miere.Atentie la ce nu puteti suporta.
salat de fructe pe sturate, doar cu suc de lmie, portocale, fructe stoarse natural, pepene si miere
mere cu nuci,
banane cu nuci;
mere cu smochine, curmale;
semine de dovleac: alune, migdale, nuci pe sturate crude-neprjite, fr sare, fr zahr, de la Plafar sau din Piete
Se pot face multe combinaii de salate de cruditi. Se pregtesc ciorbe sau supe nefierte n suc de roii, bor sau acrite cu lmie, iaurt, lapte btut din lapte nepasteurizat de la rani din pia. n loc de carne se folosesc ciuperci crude. Cu ulei preparat la rece i boia dulce.
Uleiul se consum de la supermarketuri, doar cel care este preparat la rece (fredo, fresc , scrie pe sticla nchis la culoare). Numai aa pstreaz enzimele. Alimentele care trebuiesc mncate au o via care nu trebuie omort prin prjire, fierbere, distilare, coacere. Nu distrugei viaa legumelor, fructelor, cerealelor, seminelor, ciupercilor, oulor, laptelui, crnii prin fierbere sau prjire.
Dumnezeu le-a dat via, energie ca s ne dea nou energie-via. Nu omori viaa alimentelor, dac dorii s fii sntoi. Aceste alimente toate preparate la rece se gsesc sub form de medicamente –“food supliment” sau “integratori nutriionali” produse de firma “GOLDEN NEO LIFE DIAMITE INTERNATIONAL” i se vnd prin distribuitori romni ai acestora, sau (“Carolina Fitnes”) Calivita International, etc.
Seara:
1 lingur de propolis o lun de zile numai dupa mese
repetm masa de dimineaa sau prnz dup poft i apetit.
se mnnc pe sturate – n primele zile foarte mult – apoi scade pofta de mncare, ntruct organismul se satur de vitamine i enzime.
Toat ziua se bea ap plat (negazoas, nemineral) sau ceai preparat la rece (se pun plantele pt ceai n ap rece i se beau dup 20, minimum 4 ore).
INTERZIS:
castravetele, ceap, usturoi, pepeni, ardei iute, piper, sare , piine, in situatia in care stiti ca nu va face rau, zahr, gemuri, lactate pasteorizate de orice fel, struguri, stafide i carne de orice fel;
nu se consum nimic pregtit termic, toate crude cum le-a lsat Dumnezeu.
Se ia cu ap cte o linguri de semine in, cimbru, la constipaii, colite.
orice alcool, bere, ap mineral, ceai fiert-interzis
Se bea ap plat ;
Sarea care se folosete dup un an de regim este sarea de mare.
Dup un an de regim vegetarian, vei fi mai tnr cu 20 de ani, fr riduri, cu sntate restabilit, cu energie mai mare zilnic pentru activitatea de zi cu zi, fr obezitate, nu vei mai face carii dentare, nu vei mai avea dureri musculare, reumatismale, fr anghin pectoral etc. i nu vei mai ti de oboseal.
Dup un an se poate introduce carnea crud de vac sau oaie, mnzat, pasre, uscat la vnt ca o pastram, sau tocat ca muchi tartar cu mirodenii sau salam din carne de vac sau oaie tocat, de cas uscat sau proaspt, chiftele crude cu cruditi;
ou crud n lapte, n smntn de la rani, cu miere natural.
ou crud cu praf de cacao, miere etc.
Dup un an de zile se bea lapte crud, unt neprelucrat termic, smntn, brnz nepasteurizat fr sare(telemea);
Uleiul din comer (rafinat), sarea, zahrul, pinea de orice fel, lactatele pasteurizate, sunt otrav lent, ntruct sunt pregtite la temperaturi mari, la fel orice mncare prjit sau coapt.
Regim dup Biblie, dup Dr. Ernest Gunter
Dr. Jean Valnet
Dr. ai Apimondiei
dup experien proprie. Dupa Biblie Marcela Ghiulbenghian
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteazã site-ul autorului
Afiºeazã mesajele pentru a le previzualiza:   
Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect    Pagina de start a forumului sacredtreasure.org -> 6. Sanatatea in textele sacre Data este GMT + 3 Ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteþi crea un subiect nou în acest forum
Nu puteþi rãspunde în subiectele acestui forum
Nu puteþi modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteþi ºterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteþi vota în chestionarele din acest forum